פרחי חודי מאחלת לכם ימים שקטים - ביחד ננצח! | משלוחים מהיום להיום להזמנות הנעשות עד השעה 16:00 | משלוחים לכל הארץ | מתנות עם תרומה לקהילה | הציצו במארזים החדשים שלנו

איך לעצב זר פרחים חגיגי לכל אירוע

איך לעצב זר פרחים חגיגי לכל אירוע

בכוחם של פרחים להכניס צבע ואווירה לכל אירוע, יחד עם זאת, בכדי למצות את כל התועלות הרבות שזרי פרחים טומנים בחובם, חשוב מאוד להקפיד על בחירת הפרחים המתאימים, ועיצוב הזר בצורה נכונה, אז איך עושים את זה? להלן מספר טיפים אשר יסייעו לכם להשיג את המטרה:

בחירת הפרחים המתאימים לזר
בחירת הפרחים לזר אמורה להיות מושפעת בראש ובראשונה מסוג האירוע. אם מדובר באירוע משפחתי פרטים, הבחירה המומלצת תהיה לשלב בזרים פרחים מסוגים שונים ובצבעים שונים – כמובן, שהשילוב אמור להתבצע בטוב טעם ולא מומלץ לשלב יותר מ-4 צבעים שונים של פרחים בזר.
לעומת זאת, במידה והזרים מיועדים לאירועים סולידיים יותר, כמו לדוגמא אירועים עסקיים, ההמלצה תהיה לבחור בסוג ובגוון אחד בלבד של פרחים.
פרמטר נוסף וחשוב עליו יש לשים דגש בעת בחירת הפרחים נוגע לטריות הפרחים – יש להקפיד ולהזמין אך ורק פרחים טריים.

לשאוף לשילוב המושלם בין רגש לטכניקה
פרחים מהווים ככלי אופטימאלי להבעת רגש או תחושה, ולכן, שיקולים כמו טעם אישי או התמסרות לתחושה שהפרחים מעוררים בכם הינם חשובים.
יחד עם זאת, חשוב לשים דגש גם על שיקולים טכניים כמו לדוגמא: זרי פרחים אשר אמורים להיות מוצבים בשולחנות, אמורים להיות נמוכים יותר מגובה הראשים של המסבים לשולחן, בכדי לא לפגוע בקשר העין ביניהם, או לא להפריע להם בניהול שיחה.

להגדיר את מסגרת התקציב
טווח המחירים של זרי פרחים הינו רחב במיוחד, ולכן, חשוב מאוד להגדיר בצורה מסודרת את מסגרת התקציב.
בעת הגדרת התקציב יש לקחת בחשבון את סוג הפרחים בהם אתם מעוניינים – אם אתם מעוניינים להשתמש בפרחי קיץ בעונת החורף, קחו בחשבון שתדרשו לשלם סכום כסף גבוה יותר, מכיוון שקשה יותר להשיג את אותם הפרחים בעונה המבוקשת.

ליצור אריזות מיוחדות ומרשימות
כיום, ניתן לבחור בין מגוון רחב של סוגים ועיצובי מארזים כגון: מארזי קונוס מהודרים, קופסאות קרטון מעוצבות ועוד..
כמובן, שאם מדובר על זרי פרחים המיועדים להצבה בשולחנות, חשוב לבחור בקפידה את האגרטלים – גם כאן, האפשרויות העיצוביות הן מגוונות.

סל קניות