פרחי חודי מאחלת לכם ימים שקטים - ביחד ננצח! | משלוחים מהיום להיום להזמנות הנעשות עד השעה 16:00 | משלוחים לכל הארץ | מתנות עם תרומה לקהילה | הציצו במארזים החדשים שלנו

איך בוחרים עציצים למשרד – טיפים ורעיונות

בדיוק כמו בבי, גם את סביבת העבודה ניתן לשדרג בעזרת עציצים מסוגים שונים. הם כמובן מכניסים צבע וטבע לחלל של המשרד, אך יש להם גם יתרונות משמעותיים נוספים. חשוב לדעת איך לבחור עציצים למשרד, מכיוון שמתקיימים בו תנאים שלא מתאימים לכל סוגי הצמחים.

 

4 סיבות להזמין עציצים למשרד

עציצים הפכו פופולריים יותר ויותר בחללי משרד, ויש לכך סיבות טובות. הנה כמה מהן:

  1. שדרוג הנראות – עציצים מעוצבים מוסיפים לחלל המשרד טאץ’ ביתי ונעים, המשתלב עם יתר הפריטים המוצבים בו. מבחינה זו יש משמעות גם לכלי שבתוכו הצמח נשתל.
  2. שיפור איכות האוויר – צמחים מסוגים מסוימים יכולים לשמש כמסנני רעלים ולפלוט חמצן לחלל החדר. הדבר משמעותי במיוחד במשרדים בעלי גישה מצומצמת לאוויר צח.
  3. הגברת הפרודוקטיביות – אווירה נעימה וחלל מזמין, מגבירים את המוטיבציה והרצון להגיע למשרד. הדבר יעודד את העובדים לתרום מהיכולות שלהם למקום העבודה, באופן מיטבי.
  4. הרגעה והפחתת לחצים – מחקרים מוכיחים שחשיפה לצמחים ולצבע הירוק, מסייעת לשחרור מתחים ומייצרת אווירה רגועה יותר. כך מקום העבודה מתנהל ברוגע ובהרמוניה, דבר שמעודד את העובדים לשהות בו ולהשקיע יותר במילוי תפקידם.

 

איך בוחרים עציץ למשרד?

בין אם מדובר בחלק מעיצוב הפנים ובין אם בהזמנה של עציץ מתנה למשרד, ישנם כמה גורמים שיש לקחת בחשבון לפני שמחליטים איזה עציץ לרכוש:

  • גודל – הדבר הראשון שיש לוודא הוא, שהעציץ מתאים למשרד מבחינת הגודל שלו. אם מדובר בחדר קטן יחסית או בקיוביקל פתוח, רצוי לרכוש עציצים קטנים, שלא יתפסו מקום רב ויפריעו לתנועה בחלל. כאשר מדובר בשטח גדול יותר, כמו אזור קבלה רחב ידיים או חדר ישיבות, עציצים גדולים בהחלט יכולים לבוא בחשבון.
  • עיצוב – גם כאשר מדובר בצמחים ובעיקר בכלי הקיבול שלהם, חשוב שהם יתאימו לעיצוב ולצבעוניות של המשרד. עציצים מעוצבים יכולים להיות מרשימים יותר, אבל אם הכלי שלהם בצבע בוהק מדי או עשוי מחומר פשוט מדי, הנוכחות שלהם בחלל עשויה לצרום.
  • תקציב – באופן טבעי, גם למסגרת התקציב ישנה השפעה על הבחירה. כאשר התקציב מוגבל, אפשר לשקול קנייה של כמה עציצים קטנים או השקעה בעציץ אחד גדול ומרשים.

 

אילו סוגי צמחים מתאימים למשרד?

ברוב המשרדים מתקיימים תנאים שונים מאשר בבית פרטי, מבחינת תאורה, טמפרטורה, לחות, זרימת אוויר ועוד. על מנת שהצמחים ישרדו וישגשגו גם בתנאים האלה, חשוב לבחור בצמח המתאים. הנה כמה מהתכונות שכדאי שיהיו לו:

  • עמידות – ראשית יש לוודא שמדובר בצמח עמיד וחזק, שיכול להסתגל לתנאים כמו מחסור באור יום, תאורה מלאכותית, אוויר יבש וכדומה.
  • תחזוקה – מכיוון שישנם כמה עובדים במשרד, חשוב שהאחריות לתחזוקת הצמחים תהיה מוגדרת. עם זאת, רצוי לבחור בעציץ שאינו דורש תחזוקה רבה, מכיוון שהטיפול בו ככל הנראה יהיה פחות קפדני ושוטף.
  • אסתטיקה – הצורה ואופן הצמיחה משפיעים על הנראות של החלל, לא פחות מהעיצוב של הכלי בו הצמח נשתל.

עציצים המתאימים במיוחד להצבה במשרד, הם למשל גוזמניה, מונסטרה, אנטוריום, פוטוס, לאקי במבוק, קלתאה, עץ האהבה וקקטוסים מסוגים שונים. לפני שמזמינים את העציצים, מומלץ לצפות בהם באתר של חנות אמינה ומנוסה, כדי לבחון את הגודל, הצורה וסגנון הצמיחה שלהם.

 

פרחי חודי – עציצים מעוצבים לכל משרד

אנחנו ב”פרחי חודי” עובדים בסביבה הירוקה והפרחונית ביותר שיכולנו לבקש. אבל אין סיבה שגם משרד או סביבת עבודה אחרת, יישארו עירומים מצמחיה. מדובר לא רק במראה עיניים, אלא באמצעי ליצירת אווירה נעימה ורגועה, המשפיעה רבות על התפקוד של העובדים. אם אתם מתכננים לרכוש עציצים או רוצים לשלוח עציץ מתנה למשרד, תוכלו למצוא באתר שלנו מגוון של עציצים מתאימים. הם מכילים צמחים עמידים, שאינם זקוקים להרבה אור, ומתאימים למשרד מבחינת הנראות ואופן הצמיחה שלהם. אחרי שתמצאו את העציצים המועדפים עליכם, תוכלו להזמין אותם לכל משרד ברחבי הארץ, בלחיצת כפתור. אם אתם רוצים להתייעץ איתנו, נשמח לעמוד לרשותכם בטלפון 1700-500-867

סל קניות