פרחי חודי מאחלת לכם ימים שקטים - ביחד ננצח! | משלוחים מהיום להיום להזמנות הנעשות עד השעה 16:00 | משלוחים לכל הארץ | מתנות עם תרומה לקהילה | הציצו במארזים החדשים שלנו

איך להכין זר פרחים לראש? המדריך המלא להכנת זר פרחים לראש

מעוניינים להכין זר לראש ליום הולדת, לבר מצווה, למסיבת רווקות או לכל מועד אחר? אם כן, בוודאי תשמחו לשמוע כי הכנת זר פרחים לראש איננה משימה מורכבת במיוחד, וכל אחד יכול לבצע עם מעט סבלנות והפריטים המתאימים. מצד שני, כמובן שיש ללמוד ולהבין איך להכין זר פרחים לראש במספר שלבים, ובדיוק בשביל זה כתבנו עבורכם את המאמר הבא.

 

כמה מילים על בחירה נכונה של פרחים

רגע לפני שנסביר איך מכינים זר לראש כדאי לומר כמה מילים על בחירת הפרחים. יש המעדיפים לשלב בזר פרחי בר ויש המעדיפים פרחים מבויתים, וזה בסדר גמור, רק כדאי לשים לב לצבעים ולגדלים. מבחינת הגוונים, יש הבדל למשל בין זר פרחים לראש המיועד לחג השבועות או לחתונה, כאשר כאן הגוונים הלבנים והרכים יותר דומיננטיים. לעומת זאת, זר ליום ההולדת בהחלט יכול להיות יותר מגוון וצבעוני, לרבות צבעים עזים בכיוון האדום והכתום.

לכל צבע יש את הרושם והסמליות שלו, כגון האדום המשדר תשוקה ואנרגטיות, ירוק המשדר חיים, צמיחה ולבלוב, הלבן שמסמל טוהר וכן הלאה. אז הקפידו לבחור את הפרחים על פי האירוע וגם נסו להתאים את הגוונים לאישיות של מי שעומד או עומדת לענוד את הזר על הראש. הצבעים יכולים להיות דומים, משלימים או מנוגדים זה לזה, וכדאי לחשוב על התוצאה שאתם מעוניינים להשיג, החל באחידות או המגוון של הצבעים, דרך גדלי הפרחים המשתלבים זה בזה ועד לקומפוזיציה. ועכשיו, בואו נבין איך שוזרים זר פרחים.

 

שזירה של זר פרחים לראש

כאמור, הכנת זר פרחים לראש איננה מורכבת, ועם זאת יש כמה שיטות שאפשר לבחור ביניהן בהתאם להעדפות האישיות. אגב, תוכלו גם לצפות בסרטונים ברשת המדגימים באופן ויזואלי איך להכין זר לראש. שיטה אחת שנביא כדוגמא מתחילה עם הזמנת הפרחים ממשתלה, וממשיכה בהשרייתם בבית בכלי עם לשעתיים שלוש. ההשריה נועדה למלא את הגבעולים במים, להחיות את הפרחים ולתת להם את המראה הטוב ביותר.

בזמן הזה אפשר להכין את התשתית של הזר, למשל מחוט ברזל דק או ענף של ערבה. למעשה, מה שצריך לעשות הוא להכין שני חוטים או שני ענפים, שאתם מלפפים אחד על השני לכל האורך, או לחילופין ניתן להשתמש בסרט נייר או סאטן שעימו מבצעים את הליפוף. כאשר התשתית מוכנה וזמן ההשריה עבר, חותכים את הגבעולים לאורך של כעשרים ס”מ עם מספריים או מזמרה.

בשלב הבא מצמידים את הפרחים אל הענף או חוט הברזל עם נייר דבק שקוף, סרט נייר או סאטן, ואם בחרתם בנייר בצבע בולט השתדלו להפוך אותו לאסתטי ומשתלב עם צבעוניות הזר. לבסוף, בשלב האחרון מעגלים את החוט או הענף לגודלו של הראש (יש הבדל כמובן בין ילד, נער או מבוגר מבחינת הגודל), ובמידה ויש עודפים חותכים את מה שמיותר. את הקצוות של העיגול קושרים או מלפפים זה אל זה באופן חזק ובטוח, וזהו – הזר מוכן.

 

אפשר גם להזמין זרי פרחים מוכנים

במאמר הזה הסברנו איך עושים זר לראש מפרחים, אותם ניתן להזמין ממשתלה או לקטוף בעצמכם (אנא שמרו על פרחים מוגנים). בנוסף, ניתן להזמין זר פרחים מוכן מתוך מגוון רחב המוצע באתר שלנו. להזמנת זר פרחים ישירות דרך האתר לחצו כאן.

סל קניות