פרחי חודי מאחלת לכם ימים שקטים - ביחד ננצח! | משלוחים מהיום להיום להזמנות הנעשות עד השעה 16:00 | משלוחים לכל הארץ | מתנות עם תרומה לקהילה | הציצו במארזים החדשים שלנו

הזר המושלם לכלה

הזר המושלם לכלה

הזר המושלם לכלה

היום של החתונה הוא יום שצריך להתכונן לקראתו מבעוד מועד אבל יש לא מעט דברים שמתעסקים בהם ודואגים להם רק ביום עצמו. איסוף הזר של הכלה הוא אחד מהדברים האלה. גם אם הוא נמצא ברשימת המטלות לביצוע לאורך תקופת ארגון החתונה, הרי שהוא חייב להיות מוכן רק ביום עצמו על מנת שיישמר טרי, צבעוני, רענן והכי יפה שאפשר. יש לו חלק מהותי ובלתי נפרד בהופעה הכללית של הכלה וכמובן בצילומים ומתחת לחופה. נשאלת השאלה – איך בוחרים את הזר של הכלה? האם כל הזרים של כל הכלות נראים בדיוק אותו הדבר? כמובן שהתשובה היא לא ויש כמה נושאים שמי שמכין את הזר צריך לדעת על מנת להכין את הזר שיהיה הכי מתאים ומושלם עבור כל כלה בנפרד. אז מה צריך לדעת כדי להזמין זר מושלם לכלה?

איך מזמינים זר לכלה?

יש כמה פרמטרים שכדאי מאד לדעת אותם בשלב שבו מזמינים את הזר וכמובן לעדכן בהם את מי שיכין אותו. ראשית – הצבע. לא כל הזרים לכלות הם לבנים באופן אוטומטי וכלות רבות בוחרות דווקא בשמלות שיש בהן ניואנסים קטנים של צבע או עיטור. אלה בדיוק הדברים הקטנים שיתאימו לזר שלה. הפרחים עצמם יכולים להיות בהירים בגוונים של לבן או אוף ווייט ויש גם את מה שעוטף אותם ומחזיק אותם ביחד וגם סרט צבעוני שאפשר לבחור וכך קצת לשבור את הלבן הצחור. יש כלות שאוהבות פרחים בצבעים עזים וחזקים למרות שהם סותרים את הלבן ויש את אלה שיעדיפו צבעים עדינים ופחות בולטים. מעל לכל יש כלות שפשוט מכירות סוגים שונים של פרחים והן תדענה בדיוק על אילו פרחים הן לא מוותרות בזר של יום החתונה שלהן. חשוב מאד שהפרחים יהיו הדוקים זה לזה על מנת שהם לא ייפלו או ייפגעו במהלך החתונה וכמובן שהגבעולים יהיו ארוכים דיים כדי שלכלה יהיה נוח להחזיק את הזר.

הזר המושלם – הזר שמכינים ברגע האחרון

אין ספק שהמסורת שעל פיה החתן אוסף את הזר ורק אז מגיע לפגוש את הכלה היא מסורת שלא סתם הוטמעה בקרב החברה. סביר מאד להניח שתהליך ההכנה של הזר הסתיים ממש דקות ספורות לפני שהחתן הגיע וכך הפרחים נראים במיטבם. אם יש זרים שבהם הפרחים יכולים שלא להיראות במצבם הטוב ביותר הרי שזר של כלה הוא לא אחד המקרים האלה ועבור הכלה הזר צריך להיראות לא פחות ממושלם. כך הזר יישמר וייראה טוב גם בצילומים של החתן והכלה ובתמונות אפשר יהיה לראות שהפרחים נראים יפים וטריים. יהיה הבדל משמעותי בין ההופעה של הכלה עם הזר בידה לעומת תמונות שלה ללא הזר והוא יהווה תוספת מרשימה שלא כדאי לוותר עליה בשום רגע.

סל קניות