פרחי חודי מאחלת לכם ימים שקטים - ביחד ננצח! | משלוחים מהיום להיום להזמנות הנעשות עד השעה 16:00 | משלוחים לכל הארץ | מתנות עם תרומה לקהילה | הציצו במארזים החדשים שלנו

המדריך לשתילת פרחים בגינה – כך תעשו את זה בעצמכם

המדריך לשתילת פרחים בגינה – כך תעשו את זה בעצמכם

איך תוכלו להפוך את הגינה שלכם לשונה ומיוחדת? על ידי שתילת פרחים מיוחדים. הכנו לכם מדריך שיסייע לכם לשתול פרחים בגינה לגמרי לבד, גם ללא ידע קודם.
כל גינה ביתית יכולה להיות מקום מיוחד ושונה כל עוד תבחרו את הפרחים הנכונים לשתול בה. אם לא תשתלו פרחים בגינה, לא תנצלו באופן אפקטיבי את היתרונות ששמורים לה. אך לא כל פעם תהיה לכם אפשרות להזמין איש מקצוע על מנת שישתול את הפרחים בעצמו. לפעמים תרצו לעשות את המשימה בעצמכם, ולמען האמת זה אפילו יכול להיות מהנה מאוד. מי שמטפח ושומר על הגינה שלו, יזדהה באופן טבעי עם כל צמח ועם כל פרח. אז איך אתם יכולים לשתול פרחים בגינה שלכם? הכנו לכם מדריך קצר שיעשה לכם קצת סדר.

התחילו בתכנון הגינה שלכם

עוד לפני שאתם מחפשים חנות פרחים כפר סבא יהיה עליכם לתכנן מה בדיוק אתם רוצים. הרי כל גינה היא שונה וכל אחד חשוב בצורה קצת אחרת, כך שהתכנון המקדים הוא חשוב. באמצעות התכנון המקדים תוכלו לדעת אילו פרחים תרצו בגינה שלכם ואילו צמחים הם בגדר חובה. מצד שני תוכלו גם לדעת אילו אפשרויות לא רלוונטיות עבורכם כל אחת מסיבותיה שלה. חשוב שתעשו תכנון מקדים כדי שתחסכו לעצמכם מעט כאבי ראש בהמשך הדרך. הרי כאשר אתם מגיעים לחנות הפרחים תרצו לדעת בדיוק מה אתם מעוניינים לקנות.

תבחרו את חנות הפרחים הנכונה

בשלב הראשון יהיה עליכם לבחור את החנות שבה תרכשו את הצמחים השונים. לרוב מוטב כי תהיה לכם חנות אחת ספציפית שאליה אתם ניגשים מכל סיבה שהיא. עם זאת תיקחו בחשבון כי לא תמיד החנות הראשונה שתמצאו תהיה הנכונה לכם. תחפשו היטב בין כל החנויות השונות עד אשר תגיעו לחנות שתציע לכם הרבה יותר. מבחר אין סופי של צמחים ופרחים, לצד שירות וייעוץ לכל אורך הדרך. הרי לא פעם תרצו לשמוע מהמוכרים בחנות מה נכון לכם לעשות ומה לא נכון לכם לעשות. עוד עצה נוספת יכולה לעשות לכם הרבה מאוד סדר בראש.

תרכשו מראש את הכלים המתאימים

עבודת גינון היא לא עבודה קלה, בטח כאשר אתם רוצים לעשות אותה לפי הכללים. כל מי שרוצה לשתול פרחים בגינה לגמרי לבד יהיה חייב לרכוש מראש את הכלים המתאימים. כל מיני כלי גינה שונים, כאלה שיאפשרו לכם לשתול בקלות, וגם לשמור על הגינה. הרי ביום שאחרי השתילה יהיה עליכם לדאוג כי אתם מתחזקים את הגינה. יש כאלה שרוצים בגינה בתור משרה מלאה לכל דבר ועניין, גם אם היא לא מביאה כסף. לפיכך תחפשו היטב את כל הכלים השונים שאמורים לסייע לכם לשתול את הצמחים, וגם לשמור על הגינה.

חשיבות בחירת המיקום בגינה

כל גינה היא סיפור אחר בפני עצמו, לכן יהיה עליכם לעשות את הבחירות הנכונות לגינתכם. כלומר יהיה עליכם לבחור את המיקום הנכון בגינה שבו תוכלו לשתול את הצמחים. הרי מצד אחד הצמחים צריכים חשיפה לשמש, מצד שני החשיפה צריכה להיות מתונה. תשקלו היטב כמה זמן כל אחד מהאזורים בגינה נחשף לשמש ולמשך כמה שעות ביממה. זוהי הדרך שלכם להבטיח כי תעשו בחירה שלא תתחרטו עליה לאחר מכן. תזכרו כי בעתיד תרצו להרחיב את הצמחייה בגינה או לעשות שינויים כאלה ואחרים. אתם תרצו לדעת כי האזור שבו תשתלו את הצמחים יהיה אזור שיביא איתו גם גמישות מסוימת. אל תעשו החלטות נמהרות כי בסוף ההחלטות האלה עוד עלולות לעלות לכם ביוקר.

הצמחים שאותם תשתלו בגינה

רגע לפני שאתם יוצאים לדרך יהיה עליכם לבחור את הצמחים שאותו תרצו לשתול בגינה. הרי כל אחד מגיע עם העדפות שלו, כל אחד ירצה משהו קצת אחר. השאיפה שלכם תהיה לבחור צמחים שתאהבו אותם, כאלה שיתנו לכם דרייב לצאת לגינה כל פעם מחדש. מעבר לכך יהיה עליכם לבחור בצמחים שתוכלו לשמור עליהם, כאלה שלא ידרשו מכם תחזוקה מרובה. תשקלו היטב את כל האפשרויות הקיימות עד שתמצאו את הצמחים המושלמים. אלה שיהפכו את הגינה הביתית שלכם לגינה הכי שווה בכל השכונה.

.

סל קניות