פרחי חודי מאחלת לכם ימים שקטים - ביחד ננצח! | משלוחים מהיום להיום להזמנות הנעשות עד השעה 16:00 | משלוחים לכל הארץ | מתנות עם תרומה לקהילה | הציצו במארזים החדשים שלנו

זר פרחים להחלמה מהירה

משלוח זר פרחים להחלמה מהירה

רובנו לא מודעים להשפעה החיובית שיש לפרחים, צמחים ותבלינים עלינו. לצומח סגולות רבות התורמות לבריאותנו ומסייעות לנו בהחלמה.

זו כנראה גם הסיבה שאנשים רבים מחליטים לשלוח זר פרחים לאדם שחלה או נפצע, בין אם מדובר במצב קל וזמני או במחלה קשה. סיבה נוספת למשלוח זר פרחים היא כדי להעצים את רוחו של האדם החולה וגם אנחנו נהנים מתחושת אושר רגעית בעת שליחת זר פרחים להחלמה מהירה.

פציעות לרוב עלולות לגבות מחיר נפשי ולא רק פיזי ולכן מומלץ על האדם החולה ליצור מעטפת העשויה אנשים טובים, תומכים ומפרגנים. זר פרחים היא דרך נפלאה לאחל לאדם אהוב החלמה מהירה על מנת שיוכלו לחזור לבריאותם ולשגרת יומם. מה גם ששהות  ארוכה בבית חולים או בבית תורמת להיווצרות דיכאון. ומחקר מצא כי הימצאות פרחים במקום תורמת להתרוממות רוח.

מחקר שנערך בשנת 2008 על ידי האגודה האמריקאית למדעי הגננות, מצא כי חולים בחדרי אשפוז אשר קיבלו זר פרחים השתמשו פחות בתרופות נגד כאבים מאשר חולים בחדרים בלעדיהם.

פרחים או צמחים – מה שולחים להחלמה מהירה?

פרחים זו תמיד מחווה נעימה אך כל פרח יש משמעות אחרת.  כאשר בוחרים פרחים לאדם אהוב שנפצע או חלה חשוב לבחור בפרחים שיגרמו להם לחייך, לרוב פרחים בהירים מומלצים אלא אם ישנם פרחים מסוימים אהובים ואז כמובן שרצוי לבחור בהם.

אם הנכם שולחים משלוח פרחים לאדם החולה בבית, כדאי לשקול לשלוח צמחים המסמלים תזכורת מתמשכת לדאגתכם, במידה והחולה נמצא בבית חולים, עדיף לשלוח אגרטל עם פרחים צבעוניים שיעשו עבודה נהדרת בהארת החדר האפור בבית החולים.

מומלץ לשלב פרחים בצבעי הצהוב, הסגול והלבן עם הרבה ירק שיאיר את החדר וישרה אוירה רגועה ונעימה על החולה. אם מדובר בתקופת החורף ניתן לשלב בזר עם אגרטל פרחי טוליפים צבעוניים, הם תמיד מעלים חיוך על הפנים.

מקצועיות בפרחים משככת כל כאב

לא משנה באילו פרחים טריים תבחרו, תוכלו לסמוך עלינו שנדאג שכל פריחה וכל גבעול שופע יהיה טרי ומעוצב בצורה מושלמת. כאשר הנכם בוחרים להזמין פרחים מרשת פרחי חודי, האתגר היחידי שלכם זה לבחור בזר הפרחים, בסידור הפרחים או בזר המתוק המושלם.

מתוק כמו שוקולד

פתרון מתוק שרשת פרחי חודי מציעה לכם היא לשלוח זר מתוק בצירוף ברכה אישית ובלון החלמה מהירה. אז מה בעצם מכיל זר מתוק ומדוע זו חלופה מצוינת לאנשים שאינם מתחברים לפרחים? זר מתוק מכיל שוקולדים, ממתקי גומי או גם וגם, תלוי מה יקירכם אוהבים ומעדיפים, ניתן להכין בהתאמה אישית.

אין ספק שזר מתוק יעלה חיוך גדול על פניהם של אנשי המתוקים! ויכול להיות דרך נהדרת לשמח ולשככך את הכאב ברגעים קשים לחולים ופצועים

מקצועיות זה שם המשחק – רשת פרחי חודי

לא משנה באיזה זר או סידור תבחרו, תוכלו לסמוך עלינו שנפנק את יקירכם בפרחים היפים ובמתוקים הטריים והטעימים ביותר. הפרחים נקטפים ישירות משדות המגדלים הטובים ביותר בענף, וכל סידור וזר נעשה באהבה ובמקצועיות על ידי צוות הפרחים המקצועי שלנו.

סל קניות