פרחי חודי מאחלת לכם ימים שקטים - ביחד ננצח! | משלוחים מהיום להיום להזמנות הנעשות עד השעה 16:00 | משלוחים לכל הארץ | מתנות עם תרומה לקהילה | הציצו במארזים החדשים שלנו

טיפים לעיצוב הבית בעזרת פרחים

עיצוב הבית עושה שימוש במגוון אלמנטים. יש מי שאוהב עץ טבעי, אחרים בוחרים לשלב מתכות שונות. אבל אין חולק על כך שפרחים וצמחים ביתיים משדרגים את החלל הביתי, ועושים את ההבדל הגדול בין בית שגרתי, רגיל ואנמי, לבית מיוחד ומעוצב באווירה נעימה ומושלמת. קבלו במאמר זה טיפים שיעזרו לכם ליהנות מצמחים אצלכם בבית.

כך תעצבו את הבית בעזרת פרחים

  1. לפני הכול עלינו לדעת שלא חייבים להיות בוטניקאי או אגרונום כדי להצליח בגידול צמחים ביתיים. בשונה מגינה שדורשת טיפים לעיצוב הבית בעזרת פרחים הרבה מאוד תחזוקה, גינון ושתילה, צמחים ביתיים יכולים להיות נוחים מאוד לגידול. הם שומרים על עצמם לאורך שנים רבות ולא דורשים טיפול מוקפד במיוחד.
  2. ניתן למצוא מגוון צמחים שיתאימו לעיצוב הבית. אם כי חובה עלינו לזכור שכל צמח צריך לקבל את הצרכים הבסיסיים שלו כדי שהוא יוכל לחיות ולקשט לנו את הבית. בגדול ניתן לומר שיש צמחים מוגדרים שיכולים להתאים לסביבה ביתית. אך גם בתוך העולם הזה עלינו לדעת מיהם הצמחים הללו, ומהם הצרכים המסוימים של הצמח הנבחר. יש צמח ביתי שזקוק לאור שמש, צמח אחר נזקק לכמות מינימלית של מים, והגזמה עלולה להזיק.
  3. הדבר הנכון הוא למצוא חנות מקצועית ומומלצת שיכולה להמליץ לנו על הצמחים שמתאימים לנו. נתאר את הצורך, את הסביבה בה נרצה לשלב צמחים, את הנתונים שקיימים במקום, ובהתאם לכך יומלץ לנו על הצמח המתאים שיש לו סיכויים טובים להצליח ולפרוח במקום.
  4. עלינו להחליט מהם המקומות בהם נרצה להעמיד את הצמח. לפי זה נוכל למקד את עצמנו יותר בבחירה מוצלחת. יש מי שיאהב עציץ בחדר השינה, אחרים מעדיפים לרכז אותם באזורים הציבוריים של הבית – בסלון, בכניסה לבית וכדומה.

הצמחים שעושים לנו את זה

כדאי מאוד להתאים את בחירת הצמחים למשיכה הטבעית שלנו. יש מי שאצלו צמח מוצלח הוא כזה שיש בו צבעוניות מגוונת. זה יכול להיות פרחים או עלים בעלי צבע לא שגרתי. אצל אחרים הירוק מסמל פריחה, ובדיוק את זה הם רוצים אצלם בבית. יש מי שמתחבר לצמחים תלויים שנוטים להשתלשל מטה בנפילה טבעית, אחרים אוהבים צמחים עם עמוד שדרה ששומרים על מראה תמיר.

מה מביאים עימם הצמחים לבית שלנו?

אבל תמיד הצמחים מביאים לנו לבית הרבה מאוד יתרונות. דבר ראשון עלינו לשים לב לכך שצמח הוא אלמנט טבעי ובעל חמימות. כך שלקראת החורף אין מתאים יותר משילוב של צמחים ברחבי הבית. הוא יוצר אווירה ביתית ומזמינה, ומספק לבית מראה מטופח יותר. כמו כן צמחים שמפוזרים נכון ברחבי הבית משדרגים את החלל בצורה קסומה, ומביאים לכך שהאווירה תהיה נעימה ומשפחתית יותר, וההרגשה בבית תהיה משופרת. אז למה אתם מחכים? בחרו לכם עציצים, פרחים וצמחים, והכירו את הבית שלכם מחדש.

סל קניות