פרחי חודי מאחלת לכם ימים שקטים - ביחד ננצח! | משלוחים מהיום להיום להזמנות הנעשות עד השעה 16:00 | משלוחים לכל הארץ | מתנות עם תרומה לקהילה | הציצו במארזים החדשים שלנו

טיפים לעיצוב זר פרחים חגיגי

זר פרחים מתגלה לא אחת בתור המתנה המושלמת באירועים או סיטואציות כאלה ואחרים. זרי פרחים הם מתנה מאד ורסטילית ומגוונות שאפשר להתאים אותה לכל אחד שאמור לקבל אותה ומכאן שיש אינספור אפשרויות שיכולות להתאים. גם המינים וסוגי הפרחים האפשריים עצומים במגוון שלהם וקשה מאד, עד כדי בלתי אפשרי, למצוא או להכין שני זרי פרחים שייראו בדיוק אותו הדבר. ישנם סוגים של פרחים שנחשבים לעונתיים ולכן אי אפשר להשיג אותם לאורך השנה כולה וכמובן שיש כאלה שנחשבים ליוקרתיים יותר או פחות מאחרים. כעת קל להבין שעל מנת לעצב זר פרחים חגיגי צריך לשים לב לכמה עקרונות חשובים שבעזרתם הזר יהיה הרבה יותר יפה, מיוחד ועשיר ביחס לזרים שנחשבים רגילים או שנקנים לאירועים יומיומיים ופחות משמעותיים.

איך מעצבים זר פרחים חגיגי?

להלן כמה טיפים חשובים שבעזרתם אפשר יהיה לעצב זר פרחים חגיגי עם מראה ייחודי –

  • סוגי פרחים – יש בבירור סוגי פרחים שנחשבים ליותר ייחודיים ויוקרתיים ולכן אם דרוש זר חגיגי ומיוחד כדאי לבחור בהם. חשוב לקחת בחשבון שהם יהיו גם מעט יקרים יותר מסוגי פרחים אחרים.
  • שילובי צבעים – מי שניחן בחוש עיצובי יידע בדיוק אילו פרחים מתאימים זה לזה ואילו שילובי צבעים יכולים להפוך את הזר למיוחד ויפה.
  • טריות – אמנם יש סוגים רבים של פרחים שמחזיקים מעמד הרבה יותר זמן מאשר סוגים אחרים אך עדיין כאשר נדרש לבחור ולעצב זר פרחים חגיגי מומלץ להמתין לרגע האחרון וכך לבחור את הפרחים הטריים שנקטפו ממש לאחרונה.
  • שילוב של צמחים – פרחים וצמחים מסתדרים מצוין ביחד והצמחים הירוקים מוסיפים הרבה לזר המוכן.
  • עיטורים נוספים – סרט מתנה צבעוני ומבריק יכול לעשות את ההבדל בין זר פרחים רגיל ושמים לבין זר פרחים שכאשר רואים אותו – אי אפשר שלא להגיד וואו!

ההזדמנויות להזמנת זר פרחים חגיגי

לא חסרות הזדמנויות לאורך החיים שבהן אפשר וכדאי להשקיע בזר פרחים חגיגי ומיוחד. זה יכול להיות עבור אדם מוערך וחשוב שרוצים להראות לו כמה אוהבים אותו, זה יכול להיות במהלך אירוע משפחתי משמעותי או כמובן גם ללא סיבה או תירוץ מיוחדים. פרחים הם דרך מצוינת להביע תשומת לב ולשמח אדם אחר גם אם אין אירוע מסביב וללא ספק משלוח של זר פרחים מהודר יכול להעלות חיוך ענקי על פניו של מי שיקבל אותו. בהרבה מאד מקרים לא באמת צריך לחשוב איזו מתנה לקנות או לא תמיד בכלל צריך לקנות מתנה בכוח. זר פרחים חגיגי ומהודר יהיה בדיוק מה שדרוש ויפתור את הדילמה ששואלים – מה לקנות או מה להביא כדי לא להגיע בידיים ריקות. ידיים מלאות בזר פרחים צבעוני ומרהיב ביופיו יעשו את העבודה.

סל קניות