פרחי חודי מאחלת לכם ימים שקטים - ביחד ננצח! | משלוחים מהיום להיום להזמנות הנעשות עד השעה 16:00 | משלוחים לכל הארץ | מתנות עם תרומה לקהילה | הציצו במארזים החדשים שלנו

יתרונות גידול עציצים בבית

רוצים להכניס קצת צבע אל תוך הבית? הפתרון הנכון עבורכם יהיה לכם עציצי בית מיוחדים. כיום תוכלו למצוא מגוון רחב מאוד של עציצים, כאשר כל אחד מהם מביא את המיוחדות שלו. הבחירה הזאת תאפשר לכם להכניס תחושה חמימה ונעימה אל תוך הבית. יש כאלה שמספרים כי לאחר רכישת עציצים בכפר סבא או בכל עיר אחרת, הבית מקבל תחושת אמיתית של בית. זה מה שגורם לכך שכמעט כולם יעדיפו בשלב כזה או אחר לרכוש עציצים מיוחדים. כמובן שתוכלו להחליט היכן אתם רוצים למקם את העציץ החדש שרכשתם או קיבלתם זה עתה. 

כמה זמן עציצי בית מחזיקים מעמד?

אחת מהסטיגמות היא שעציצים ביתיים לא מחזיקים מעמד זמן רב. המציאות היא שעציץ יכול להחזיק זמן רב כל עוד אתם תדעו כיצד לטפל בו. הטיפול בכל עציץ הוא שונה, ולכן גם כל אחד מהם מחזיק מעמד לתקופת זמן שונה. רוב העציצים יכולים להחזיק מעמד שבועות ארוכים, כל זאת בתנאי שאתם שומרים עליהם כראוי. העציצים הם יצור חי לכל דבר ועניין, וכך אתם צריכים להתייחס אליהם. תצטרכו לדאוג להם לכמות מים נדרשת, ובנוסף מוטב לשים אותם כך שהם יהיו חשופים לקרני השמש. תדאגו לפעול על פי ההוראות שקיבלתם עם רכישת העציץ עצמו. גם אם תרכשו עציצים לבית בזול, עדיין תוכלו להנות מהם לתקופה ממושכת.

אילו עציצים מומלץ לרכוש לבית?

השאיפה היא שתרכשו את העציצים שיהיו המתאימים ביותר לבית שלכם. כל עציץ נראה אחרת, וכל עציץ יכול להתאים לדירה אחרת בהתאם לעיצוב הקיים בה. עציץ קטן כמתנה יכול להשתלב באזורים שונים, אך יכול להיות שיהיה מורכב לטפל בו. לבית מומלץ לרכוש עציצים שקל לתחזק אותם, כאלה שלא יצריכו מכם מאמץ מיוחד. נכון להיום תוכלו למצוא עציצי בית שתוכלו לשמור עליהם בקלות. כמובן שתזכרו כי בבית כמות השמש היא מוגבלת, ולכן יהיה עליכם לבחור בעציץ שמתאים לכך. מראש תדגישו בפני המוכר כי אתם מחפשים עציץ שתוכלו לגדל אותו בתוך הבית שלכם.

איזה משלוח של עציצים הכי פופולרי?

משלוח של עציצים בכפר סבא הפך להיות מאוד פופולארי בשנים האחרונות. יש כאלה שמחפשים עציץ קטן כמתנה במקום לחפש מתנות מורכבות אף יותר. מראש יהיה עליכם לחפש עציצים עמידים, כאלה שיהיה ניתן לשלוח אותם ללא בעיה. הרי יש עציצים רגישים מאוד, כאלה שלא יהיה ניתן לשלוח אותם לכל מקום. בנוסף לעציץ גם תוכלו להוסיף עוד ברכה או כל אלמנט אחר שנראה לכם לנכון. ישנן חברות שמתמחות בביצוע משלוחים מהסוג הזה, ומוטב לפנות דווקא אליהן. כך לא תמצאו את עצמכם במצב שבו אתם פונים לחברה שלא תספק את מבוקשכם. עד שאתם שולחים עציץ או זר פרחים מוטב כי הם יגיעו בשלמותם.

סל קניות