פרחי חודי מאחלת לכם ימים שקטים - ביחד ננצח! | משלוחים מהיום להיום להזמנות הנעשות עד השעה 16:00 | משלוחים לכל הארץ | מתנות עם תרומה לקהילה | הציצו במארזים החדשים שלנו

מה לקנות ליום האישה? זרי פרחים ליום האישה

כמדי שנה, יום האישה חל גם השנה ב- 8 למרץ, וזהו הזמן בו נוהגים הגברים להעניק לבנות זוגן מתנות המסמלות את הערכתם, את חיבתם ואהבתם. אחת האפשרויות היותר טובות ומועדפות מאז ומתמיד, היא כמובן להביא פרחים ליום האישה, כלומר זר מושקע המביע ללא מילים את הרגש בצבעוניות, בקומפוזיציה, בפריחה וחיים. בדיוק למען מטרה זו, דרך האתר שלנו תוכלו להזמין בקלות ובמהירות זר פרחים ליום האישה, אשר יעלה חיוך על פניה ויחמם את ליבה.

 

אילו פרחים כדאי לבחור בזר?

זר ליום האישה בדרך כלל מוענק על ידי הגבר לבת הזוג, ועל כן הוא מביע לרוב חיבה, אהבה, הערכה והוקרה. חשוב לדעת שיש אסכולות שונות לגבי מה שאומר כל פרח, כל צבע, כל סידור ואפילו כל מספר של פרחים, אבל מה שקובע בסופו של דבר הוא הכוונה שמאחורי הזר, ולא דווקא פרח כזה או אחר. ואחרי שאמרנו זאת, קבלו כמה טיפים עבור זרי פרחים ליום האישה.

מבחינת הפרחים שיכולים להתאים לבת הזוג, אפשר ללכת למשל על זר המשלב ורדים אדומים, לבנדר, שושנת העמקים, לילך, טוליפ, גלוקסיניה, שיטה לבנה, אמנון ותמר, קאלה, יקינטון, חרצית, ציפורן, קמליה, ליליה, ועוד. וכמובן, הזר יכול להכיל או להתבסס על ורדים, המסמלים מאז ומתמיד את האהבה באופן מעודן, המחביא מאחורי תשוקה בוערת.

למעשה, על פי המסורות, לכל אחד מהפרחים הללו יש מסר משלו, אך אין חובה להיכנס אל פרטי הפרטים. מה שיותר חשוב הוא לנסות להרגיש מה מעורר בכם הפרח – אהבה, הערכה, הערצה, תשוקה וכדומה. בנוסף, אם יש לכם מושג לגבי סוגי הפרחים המועדפים עליה, זהו בהחלט צעד בכיוון הנכון.

גם מבחינת צבעי הפרחים, ישנן אסכולות רבות המשייכות רגש או איכות מסוימת לכל צבע. למשל, הצבע הירוק משויך לחיים, צמיחה ותקווה (להמשך הזוגיות הטובה והתפתחותה), האדום מסמל תשוקה עזה ואהבה, הלבן מסמל את הטוהר והניקיון של אהבתכם וכוונותיכם כלפי בת הזוג, הורוד הוא צבע שנחשב למעודן ואלגנטי, וכדומה. כפי שאמרנו, אפילו על מספר הפרחים בזר יש דעות לכאן ולכאן, למשל 7 פרחים המסמלים אהבה, ומה שכדאי הוא פשוט לדאוג שלא יהיה זה זר דל במיוחד בפרחים, אלא מלא ומעיד על השקעה, מחשבה ועולם שלם של רגש.

 

תוספות לזר ליום האישה

זר ליום האישה בהחלט יכול לעמוד בפני עצמו, אבל אפשר בהחלט לצרף אליו תוספות המגדילות את המסר, השמחה וההנאה. דרך האתר שלנו תוכלו להזמין שלל תוספות נלוות לזרים, וגם יש לנו חבילות מוכנות במחירים אטרקטיביים.

כך למשל, ניתן לבחור בדיל אהבה בשחקים, המורכב מזר פרחים שושן צחור, ליזאנטוס, לבן, פלוס לבן, גיפסנית ומגוון ירקים מיוחדים. אל הזר מצטרף שוקולד בלגי PERGALE MILK HAZELNUT ופרליני שוקולד חלב ממולאים קרם אגוזי לוז 42%, וכן בלון נושא ברכה. דוגמא נוספת היא מארז פרחי אהבה ופינוקים, הכולל זר צבעוני במיוחד של גרברות בשילוב גיפסנית ושרך, עם מארז פרלינים של השוקולד האהוב “מוצארט”, וכן בקבוק יין רוזה תוצרת צרפת. (יש לציין כי סוגי הפרחים עשויים להשתנות, על פי המלאי המגיע לרשת בכל יום).

להזמנת מארזי מתנה ליום האישה דרך האתר לחצו כאן.

סל קניות