פרחי חודי מאחלת לכם ימים שקטים - ביחד ננצח! | משלוחים מהיום להיום להזמנות הנעשות עד השעה 16:00 | משלוחים לכל הארץ | מתנות עם תרומה לקהילה | הציצו במארזים החדשים שלנו

מחיר החיוך – כמה עולה זר פרחים

כמה עולה זרי פרחים? אצלנו בפרחי חודי, זרי פרחים מהממים ביותר החל מ 110 שח בלבד!! 

היתקשרו עכשיו למספר 1700-500867 והזמינו פרחים מהממים לכל אירוע ולכל מטרה.


רבים טוענים כי גם היום זר פרחים הוא עדיין המתנה המושלמת, אפילו בעולם השפע, כאשר הכל דיגיטלי ויוקרתי, הפרחים שומרים על מעמדם ומייצגים מחווה של אהבה, סימן של מחשבה ובעיקר אקט רומנטי. כאשר מדברים על פרחים הטרמינולוגיה היא לא של כמה עולה זר פרחים, אלא של איזה גודל של זר להרכיב ואילו פרחים להוסיף.

לפרחים יש אנרגיה מיוחדת, הם מבטאים רגשות ללא מילים, באמצעות משלוח או הענקת פרחים ניתן להעביר מסרים של אהבה, חמלה, דאגה וניחומים, פרחים מכל הזנים והסוגים מעלים חיוך גם בפניהם של הציניים שבאנשים, יש הטוענים כי אין הרבה דברים שמשמחים יותר מלהעניק או לקבל זר פרחים ססגוני ומרהיב, (אולי רק זר בתוספת שוקולד).

מלאכת הרכבת זר כרוכה בכמה גורמים, בראש ובראשונה בתקציב. למען האמת, אין תשובה אחת לשאלה כמה עולה זר פרחים וניתן להתאים בכל סכום ולכל צורך זר יפה ומרשים. הגורם החשוב השני הוא למי מיועד הזר ואיזה מסר רוצים להעביר. האם זה עבור אהוב או אהובה, האם לקרוב משפחה, חברה מהעבודה, לשמחה או אבל ועוד.

לכל פרח יש את המסר שלו, לכל צבע אנרגיה שונה וחשוב להתאים את הזר הנכון שלא יעביר מסרים סותרים ולא ברורים. לדוגמה, אחד הפרחים הכי אהובים הוא הורד, כיום ניתן לרכוש זר ורדים בשלל צבעים, ורוד, בורדו, לבן, צהוב ועוד. מאוד לא מומלץ להעניק זר ורדים אדומות לבוס בעבודה, או למורה, מאחר שזה עלול להעביר מסר מוטעה. זר ורדים אדום לוהט הוא סימן לאהבה ותשוקה ואם מבקשים להעביר  מסר שונה, מומלץ להשתמש בצבע או פרח אחר.

אלמנט נוסף המשפיע על בניית הזר הנכסף וגם על המחיר הוא סוג הפרח, העונתיות שלו וכמובן עמידותו בתנאים השונים. יש פרחי קיץ ופרחי חורף, יש פרחים יקרים מאוד כמו סחלבים ויש פרחים שקל למצוא בכל השנה והם לא יקרים ומוסיפים צבע ותורמים לאווירה. חשוב להתאים את סוג הפרח גם למקבל הזר, לא להשקיע בפרחים יקרים שיש צורך לטפל בהם למי שאין סיכוי שיזכור לתחזק אותם נכון, או לחלופין, מומלץ להשקיע מחשבה ותקציב במי שידועה כחובבת פרחים ומטפחת אותם מידי יום. כמובן שכולם רוצים לרכוש זר שיחזיק מעמד תקופה ארוכה ולא יקמול אחרי כמה ימים ספורים. ניתן למצוא פרחים עמידים וחסכוניים במים שיחזיקו זמן רב  כגון גרברות, חמניות, חרציות ועוד.

כאמור אין אפשרות להגדיר תקציב אחד לזר, אך אם בכל אופן רוצים לדבר על כמה עולה זר פרחים, ניתן להעריך כי זרים איכותיים, יפים ומכובדים נעים בין 150 ₪ לזר רגיל ססגוני ועד 380 ₪ לזר ענק של ומרהיב. המחיר כמובן משתנה בהתאם לסוג הפרחים, כמות פרחים רצויה והגודל הנדרש וכן התוספות מסביב, סלסלה, אגרטל וכד’

סל קניות