פרחי חודי מאחלת לכם ימים שקטים - ביחד ננצח! | משלוחים מהיום להיום להזמנות הנעשות עד השעה 16:00 | משלוחים לכל הארץ | מתנות עם תרומה לקהילה | הציצו במארזים החדשים שלנו

משלוחי פרחים ליום האהבה – מתנות לאישה ליום האהבה

למרבה השמחה, בניגוד לעמים ומדינות אחרות, אנו התברכנו בשני ימי אהבה. הראשון הוא יום האהבה הלועזי או הנוצרי שחל ב- 14 לפברואר, ואילו השני הוא כמובן ט”ו באב – יום האהבה על פי המסורת היהודית. אז בין אם אתם נוהגים לציין רק את אחד המועדים או את שניהם, דרך האתר שלנו תוכלו להזמין שלל זרי פרחים ומתנות ליום האהבה לאישה, אשר יבטאו את אהבתכם בדרך היפה, הטהורה והמשמחת ביותר.

 

להעניק לה פרחים ביום האהבה

מאז ומתמיד מקובל היה להעניק פרחים ליום האהבה, מאחר שהם מבטאים את מה שהלב מרגיש אך הלשון לא תמיד יודעת להגיד. הצבעים והקומפוזיציות, החיים והפריחה, כל אלו יכולים לבטא את התשוקה, התקווה, ההערכה, ההערצה, החיבה ושלל רגשות נוספים כלפי האישה שאתכם. יתר על כן, בתקופה של טכנולוגיה ותעשייה, כאשר כל כך הרבה מוצרים כה דומים זה לזה, מנותקים ובנאליים, זר פרחים מקורי וייחודי מזכיר את הבסיס הטבעי, את החיבור הפנימי, את הפשטות ואת יופי החיים.

כאמור, דרך האתר שלנו תוכלו להזמין בקלות זר פרחים בתור מתנה ליום האהבה לאישה, וכפי שתראו מייד אנו מציעים עוד שלל אפשרויות נהדרות. מבחינת בחירת הזר עצמו, חשוב שפשוט תרגישו לרחשי לבכם ולתחושות שהזר יוצר בכם, ואם ידוע לכם על פרחים מסוימים שזוגתכם אוהבת, זהו בהחלט כיוון טוב. מעבר לכך, בתור מתנות לאישה ליום האהבה יכולים להתאים זרים המשלבים פרחים כמו ליליה, ציפורן, קמליה, חרצית, אמנון ותמר, לילך, ורדים, טוליפים וכדומה, והצבעים יכולים להיות למשל לבן טהור, אדום של תשוקה, ירוק של תקווה וצמיחה, ועוד.

 

מארזי מתנה מושלמים ליום האישה

משלוחים ליום האהבה דרך האתר שלנו יכולים להיות עוד יותר מזר, וניתן בהחלט לצרף תוספות שמחממות את הלב. כך למשל, ניתן להזמין כמשלוח ליום האהבה מארזי יין ושוקולדים, שוקולד פרימיום בעבודת יד, פרלינים ושוקולד, זרים מתוקים, יינות ואלכוהול בוטיק, שוקולד בד”ץ ועוד.

בנוסף, יש לנו מארזים ליום האהבה לאישה במגוון רחב של אפשרויות ובמחירים אטרקטיביים. כך למשל, מארז ליום האהבה לאישה יכול להיות מארז סידור פרחים “אהבה באוויר”, המזכיר לזוגתכם עד כמה היא מיוחדת עבורכם. מדובר במארז הכולל סידור של ורדים, המסמלים אהבה ותשוקה באופן אלגנטי ומעודן, מסודרים בתוך קופסה מעוצבת. אל הסידור היפהפה מצטרף מארז שוקולד בלגי ענק עם 48 פרליני שוקולד חלב, בלון הליום בצורת לב וגם דובי חמוד. ניתן לבחור בין זר קטן, בינוני או גדול, וניתן גם להוסיף כרטיס ברכה מהודר, יין אדום או לבן איכותי, ועוד.

אגב, הזמנות ליום האהבה לא חייבות להיות דווקא של זרי פרחים, וניתן למשל ללכת על עציץ מקסים שיעמוד במקומו הראוי בבית וימשיך להזכיר לכם את החיבה, ההערכה וההשקעה עוד לזמן רב. דוגמא מצוינת לכך מהווה מארז פינוקי, הכולל עציץ של קלתאה אורנתה בתוך כלי בטון מיוחד, שאליו מצטרף היין הצרפתי  Or de la Castinelle Coteaux Varois Rose. גם אל המארז הזה תוכלו להוסיף כרטיס ברכה מהודר, בלון הליום נושא ברכה, ועוד.

 

להזמנת מתנות ליום האהבה לאישה במשלוח דרך האתר לחצו כאן.

סל קניות