פרחי חודי מאחלת לכם ימים שקטים - ביחד ננצח! | משלוחים מהיום להיום להזמנות הנעשות עד השעה 16:00 | משלוחים לכל הארץ | מתנות עם תרומה לקהילה | הציצו במארזים החדשים שלנו

משמחים ומבריאים – משלוחי פרחים לבית חולים

משלוח של פרחים לבית חולים יכול להיות בעל השפעה משמעותית על התחושה הכללית וגם על מהירות ההחלמה של מטופלים. הפרחים הופכים את סביבת האשפוז שלהם לנעימה יותר, ומרוממים את רוחם במהלך תקופת הריפוי. הדבר אף הוכח מדעית – מחקרים מראים שמטופלים המקבלים פרחים באמצעות משלוח לבית חולים, חווים רמות מתח מופחתות, שיפור במצב הרוח ותחושה של הקלה בכאב. בנוסף, הצבעים הססגוניים והניחוח הנעים של הפרחים יוצרים סביבה מרגיעה, שיכולה לסייע בתהליך הריפוי.משלוח של פרחים לבית חולים מעביר מסרי חיובי למי שזקוק לו. פרחים מסמלים רעננות, פריחה, צמיחה והתחדשות, שמעוררים תקווה ושמחה בלב. הפרחים הם דרך להעברת מסר אישי ומראים על התעניינות ואהבה אל המטופל או המטופלת. הם מעוררים אצלם תחושה שיש מי שחושב עליהם ודואג להם, בזמן שהם שוהים בבית החולים.

 

איך בוחרים זר פרחים לבית חולים?
לפני ששולחים פרחים לבית חולים, חשוב לקחת בחשבון מספר גורמים:

  • מצבו הבריאותי של המטופל – לדוגמא, אם המטופל סובל מאלרגיות, כדאי לבחור בפרחים ללא ריח ולברר אם יש לו אלרגיה לפרח מסוים.
  • מקום האשפוז – אם המטופל מאושפז ביחידה מיוחדת, כדאי לבדוק עם בית החולים אילו פרחים מותר להכניס למחלקה.
  • תקציב – משלוחי פרחים לבית חולים עלולים להיות יקרים, לכן קל יותר להזמין אותם דרך אתר אינטרנט של חנות בעלת מוניטין. כך ניתן לראות את כל הנתונים והמחירים לפני שמחליטים איזה זר להזמין.
  • גודל – הגודל כמובן עשוי להיות מושפע מהתקציב, אבל יש לקחת בחשבון גם את גודל החדר בבית החולים והמקום בו ניתן להניח את הזר. למטופלים יהיה פחות נעים לקבל זר שתופס מקום גדול מדי, מעורר אי נוחות או מקשה על התנועה בחדר. במקרה הצורך, גם זר קטן וצנוע יכול לעשות את העבודה.
  • תוספות – בנוסף לפרחים, אפשר לצרף למשלוח מתנה קטנה, כמו שוקולד, עוגיות או בקבוק יין, בהתאם למצבו הבריאותי של המטופל. זאת לצד כרטיס ברכה אישי ומחמם לב.

 

איזה סוג של פרחים מומלץ לשלוח?
בחנויות פרחים מקצועיות, ניתן בדרך כלל למצוא מגוון רחב של סוגי פרחים, בגדלים, צבעים וניחוחות שונים. אמנם רצוי שיהיה ממה לבחור, אך הדבר עלול לבלבל לעיתים את מזמין המשלוח. הנה שלושה טיפים, שיכולים להקל על תהליך הבחירה:

  • הטעם של המטופלים – אם יודעים מה הם אוהבים, קל יותר לבחור בפרחים שמתאימים להם, ולשים בצד את ההעדפות האישיות של השולח.
  • צבע הפרחים – זר צבעוני שמכיל סוגי פרחים שונים, יעורר את החדר וישרה אווירה שמחה. עם זאת, לעיתים מתאים דווקא זר סולידי או זר בצבע ספציפי, שאהוב על המטופל. ניתן להזמין למשל זר צהוב, לבן, סגול או ורוד.
  • עונת השנה – פרחים מסוימים זמינים רק בעונות מסוימות. אם רוצים לשלוח פרחים טריים, כדאי לבחור בפרחים עונתיים ולהזמין אותם מחנות אמינה.

 

במידה ולא מכירים את טעמו של המטופל או שאין לו העדפה מסוימת, מומלץ לבחור בפרחים קלאסיים שאהובים על כולם. למשל:

ורדים – אלה הם הפרחים הנפוצים ביותר בעולם, שנחשבים לסמל של אהבה, יופי ורומנטיקה. אם משלוח הפרחים הוא מאדם קרוב, הם יתאימו בהחלט גם בזר לבית החולים. אפשר לשלוח בין היתר ורדים אדומים, לבנים או צהובים וכמובן לשלב ביניהם.

גרברות – פרח אהוב מאד על ישראלים, שמגיע במגוון צבעים ומעורר שמחה והתלהבות. הגרברות מתאימות להבעת אהבה, דאגה ואכפתיות והן מתאימות במיוחד למשלוח, בגלל העמידות הגבוהה שלהן.

ליליות – פרחים ריחניים ויפהפיים, שנחשבים לסמל של טוהר והתחדשות. כיוון שכך, הליליות מתאימות מאד למטופלים בתהליך ריפוי. הן מגיעות במגוון צבעים והפריחה שלהן גדולה ומרשימה.

צבעונים (טוליפים) – אחד מסוגי הפרחים האלגנטיים והאהובים במיוחד. הם אינם תופסים מקום רב ובדרך כלל נשלחים ללא תוספות, כדי שלא יסיחו את הדעת מהמראה הייחודי שלהם. ניתן למצוא בין היתר טוליפים לבנים, אדומים, צהובים וסגולים.

חמניות – חמניות הן פרחים צהובים גדולים ומרשימים, והן נחשבות לסמל של אופטימיות, שמחה והנאה. הן ידועות ביכולתן להאיר כל חדר, ממש כמו שמש.

 

מאיפה כדאי להזמין משלוחים לבתי חולים?
לפני שמחליטים מאיזו חנות להזמין, חשוב לוודא שמדובר בחנות אמינה ובעלת ניסיון, שמציעה מבחר גדול של זרים ומארזים, במחירים שונים. מומלץ להזמין את הפרחים מחנות שמחזיקה באתר אינטרנט יעיל ומפורט, מה שמאפשר הזמנה קלה ומהירה, ללא טרחה מיותרת. עוד חשוב לוודא שהחנות מנוסה במשלוחי פרחים לבית חולים, על מנת שהזרים יתאימו לתנאי המקום ויגיעו בשלום ליעדם.

 

פרחי חודי – משלוח זרי פרחים לבית חולים מאיר

כבר מעל ל-50 שנה שאנחנו ב”פרחי חודי” מתמחים בשזירת זרים צבעוניים, ממגוון גדול של פרחים טריים ויפהפיים. באתר שלנו ניתן למצוא זרי פרחים לשלל אירועים והזדמנויות, כמו ימי הולדת, חתונות, יום האהבה, יום נישואין ועוד. לעיתים הזר מיועד דווקא למישהו שמאושפז בבית החולים, בין אם זו יולדת טרייה או מטופל בתהליך החלמה. אם אתם מעוניינים לשלוח פרחים לבית החולים מאיר בכפר סבא, תוכלו לעשות זאת בקלות, באמצעות מערך המשלוחים שלנו. אנחנו נדאג שהזר יגיע למחלקה ולחדר הנכון, כשהוא רענן וטרי. לפרטים נוספים אתם מוזמנים לצלצל אלינו 1-700-500-867

סל קניות