פרחי חודי מאחלת לכם ימים שקטים - ביחד ננצח! | משלוחים מהיום להיום להזמנות הנעשות עד השעה 16:00 | משלוחים לכל הארץ | מתנות עם תרומה לקהילה | הציצו במארזים החדשים שלנו

מתנות ומארזים לחגים – משלוח שוקולד לחג

מחפשים מתנות לחג עבור בני המשפחה, לעובדי החברה או העירייה, ללקוחות או לאנשים אחרים שאתם חפצים ביקרם? אם כן, הגעתם למקום הנכון. אנו מבצעים משלוחים מתנות לחג לכל יעד בארץ, ומציעים מגוון רחב של מארזים לחגים – פסח, שבועות, חגי תשרי ועוד.

אנו פועלים בהצלחה כבר למעלה מיובל שנים ומציעים מבחר פרחים וצמחים גדול במיוחד, בדגש על טריות ואיכות, ביחד עם שוקולדים ומארזים משובחים. מערך ההפצות העצמאי שלנו מבוסס על רכבים מקוררים השומרים על טריות הפרחים והמוצרים, אותם אנו מספקים ללקוחות פרטיים, ארגונים, עסקים, מוסדות ועמותות. בין היתר, על לקוחותינו המזמינים מארזים לחג נמנים בתי ספר, רשתות בתי קפה, בתי חולים, עיריות, חברות הייטק וממגזרים נוספים, וכמובן אלפים רבים של אנשים פרטיים מרחבי ישראל.

 

מגוון עשיר של מארזים לכל חג

אנו מזמינים אתכם לעיין באתר ולהתרשם מהמגוון העשיר של מארזים לחג, אשר יכולים לכלול זרי פרחים מרהיבים ביופיים, מארזי שוקולד לחג, מארזי יינות, פרלינים, זרים מתוקים, יינות בוטיק ואלכוהול, ועוד. באשר לפרחים, הם מהווים שי שלעולם לא נס לחו, המעבירים מסרים של הערכה והוקרה, חיבה ואהבה, תקווה וצמיחה וכדומה, הרבה יותר טוב מאשר מילים יכולות לעשות. הפרחים מזכירים לכל מקבל מתנה, בעיקר בעידן הדיגיטלי של ימינו, את החיבור הפנימי אל הטבע, אל הטוב ואל הרבגוניות של החיים.

כאמור, ניתן להזמין מארז מתנה לחג המשלב בין מספר מוצרים, ומוצא במחיר אטרקטיבי. כך למשל, מארז משתלם 2# שלנו מורכב מזר זנזיבר יפהפה הכולל עדעד, פלוקס ליזאנטוס, כיסופית ארליה ושלל פרחי בר בצבעים ססגוניים. כמו כן, זהו מארז לחג הכולל פרלינים בעבודת יד מהטעמים הטובים ביותר של אורנת שוקולד, לרבות שוקולד לבן, שוקולד חלב ושוקולד מריר. בנוסף לכך, זוהי מתנה לחגים הכוללת יין לה ז’אמל, קברנה סוביניון בטעם מורכב ועשיר, מאוזן ומתאים לקשת רחבה של מנות, שחלקו התיישן בחביות אלון למספר חודשים. מקורו של היין במשפחה בעלת מסורת ייצור יין ממושכת בבורגונדי שבדרום צרפת, אשר מוצריה נמכרים בהצלחה מרובה בארבעים וחמש מדינות ברחבי העולם.

דוגמא נוספת עבור מארז לחגים, המתאים למשל בתור מתנה לבן הזוג, הוא מארז “אושר משמח”. זהו מארז עליז במיוחד הכוללת זר של ליליות שזורות במגוון ירקים, וכן ליקר שוקולד מריר בעבודת יד, בלון הליום נושא ברכה, ומארז שוקולד מבית המותג דה קרינה Blue Duet. במארז הדואט מחכים למקבל המתנה שני סוגים משובחים של שוקולדים, האחד פניני שוקולד מריר במילוי של אגוזי לוז עטופים בקקאו עדין, והשני הוא ריבועי שוקולד מריר נהדר עם נגיסות של אגוז פקאן. כמו כן, ניתן להוסיף אל המארז כרטס ברכה מהודר, אגרטל ארובה ויין אדום איכותי.
  

איזה מארז לבחור עבור החג?

מתלבטים באיזה משלוח לחג לבחור מתוך ההיצע העשיר שבאתר שלנו. הצוות המקצועי שלנו ישמח לעמוד לרשותכם ולהכווין אתכם לבחירה הנכונה בהתאם לחג המסוים, מקבל המתנה, מסגרת התקציב ועוד. להזמנת מתנות לחגים ישירות דרך האתר לחצו כאן.

 

סל קניות