פרחי חודי מאחלת לכם ימים שקטים - ביחד ננצח! | משלוחים מהיום להיום להזמנות הנעשות עד השעה 16:00 | משלוחים לכל הארץ | מתנות עם תרומה לקהילה | הציצו במארזים החדשים שלנו

מתנות לעובדים לחג – מתנות אישיות לעובדים לראש השנה, פסח ועוד

מעוניינים להעניק מתנות לעובדים לכבוד החגים, לרגל לידה, לעובד מצטיין ולאירועים נוספים? אם כן, פרחי חודי מציעה כבר למעלה מיובל שנים שלל מתנות ומארזים, המבוססים על מגוון רחב פרחים וצמחים, כמו גם על שוקולדים ויינות מובחרים, והפתעות נוספות. על לקוחותינו נמנים שורה ארוכה של עסקים וארגונים מכל מגזרי המשק, ביניהם עיריות, מוסדות חינוך, חברות הייטק, בתי חולים ועוד הרשימה ארוכה.

הצוות המקצועי של פרחי חודי ישמח לעמוד לרשותכם בכל שאלה והתלבטות, בין אם אתם מחפשים מתנות אישיות לעובדים ספציפיים או מתנות שכולם מקבלים במועד מסוים, למשל לרגל סיום פרויקט, לפסח או לראש השנה, וכן הלאה. ביחד אתכם, נבחן את הצרכים והמטרות, את המסרים שרוצים להעביר, את מאפייני מקבלי המארזים, את הסיבה להענקת המתנה, וכן את מסגרת התקציב, ונעזור לכם לבחור נכון.

 

אילו מתנות ניתן להעניק לעובדים?

כפי שתוכלו לראות, באתר שלנו קיים היצע עשיר במיוחד של מתנות לחג לעובדים ולמועדים ואירועים נוספים שרוצים לציין. כאמור, המתנות יכולות להיות על בסיס שוקולדים ויינות, אלכוהול בוטיק, זרי מתוקים, פרלינים נהדרים, שוקולד פרימיום בעבודת יד, וכן לשלב פרחים יפהפיים, ססגוניים, איכותיים וטריים, שאותם אנו מובילים אליכם עם צי עצמאי של רכבי הובלה בקירור.

כך למשל, מתנות לראש השנה לעובדים יכולות לשלב בין שוקולד מתוק המעורר תקווה למתיקותה של השנה הבאה, ביחד עם יין מעולה המשמח לבב אנוש, וכן פרחים המסמלים צמיחה והתפתחות בעתיד לבוא. וכמובן, הפרחים הם אמצעי נהדר להביא הוקרה והערכה לעובדים, הרבה יותר טוב ממה שיכולות מילים להביע, כאשר המארזים המושקעים שלנו בהחלט מעידים לעובדים שיודעים להעריך את תרומתם לפעילות העסק או הארגון.

דוגמא לכך מהווה מארז משתלם 2# שניתן להזמין כבר עכשיו דרך האתר. מדובר במארז הכולל זר זנזיבר מרשים עם פלוקס ליזאנטוס, עדעד, כיסופית ארליה ופרחי בר ססגוניים, בנוסף לפרלינים בעבודת יד מבית המותג אורנת שוקולד, עם פרליני שוקולד מריר, חלב ולבן. כמו כן, המארז המושקע הזה כולל יין לה ז’אמל קברנה סוביניון מובחר, המצטיין בטעם עשיר, מורכב ומאוזן, מיושן בחלקו בחביות עץ אלון, מבית היוצר של מסורת משפחתית ענפה מחבל הארץ בורגונדי שבצרפת.

זוהי כמובן רק דוגמא אחת ויש לנו עוד המון מתנות פסח לעובדים, לראש השנה ולחגים נוספים. כך למשל, ניתן להזמין לעובדים מארז המורכב מעציץ קלתרה אורנתה המגיע בכלי בטון ייחודי, ביחד עם היין הצרפתי  Or de la Castinelle Coteaux Varois Roseבעל צבע בהיר וטעמים עדינים, וכן שוקולד בלגי נהדר בטעמים שונים, כאשר אל המארז ניתן גם לצרף כרטיס ברכה מהודר ובלון הליום.

 

בחירה נכונה של מתנות לעובדים לחגים

כאמור, אם אינכם בטוחים איזו מתנה לבחור מתוך האתר שלנו, הצוות המקצועי שלנו ישמח לעמוד לרשותכם ולהכווין אתכם לבחירה הנכונה בהתאם לחג, למאפייני העובדים, למסגרת התקציב ועוד. 

 

להזמנת מתנות לחגים ישירות דרך האתר לחצו כאן

 

סל קניות