פרחי חודי מאחלת לכם ימים שקטים - ביחד ננצח! | משלוחים מהיום להיום להזמנות הנעשות עד השעה 16:00 | משלוחים לכל הארץ | מתנות עם תרומה לקהילה | הציצו במארזים החדשים שלנו

מתנות מפנקות לימים קרים

החורף שכבר נמצא במלוא הדרו, הוא הזמן האידיאלי לפנק ולהתפנק. אפשר לעשות זאת באין ספור דרכים, החל משוקו חם עם ספר טוב, סיידר חמים מול סרט איכותי, אמבטיה חמה ומלטפת ועד שפע של מתנות מפנקות לימים קרים. תמיד נחמד לקבל מתנה, אבל מתנה שמחממת את הלב תעשה פלאים במיוחד בימי גשם סגריריים.

בחודשים הקרים יש שפע של סיבות לחגוג ולרכוש מתנות מפנקות. החל מדצמבר ועד מרץ ישנם מועדים, חגים וימים חשובים שכדאי, רצוי ומומלץ להעניק תשומת לב לאנשים אהובים ויקרים. חנוכה וקריסמס, סיומה של שנה ותחילתה של אחת חדשה, יום האם ויום המשפחה, ולנטיינס דיי, ויום האישה. בדרך יש גם ט”ו בשבט ופורים. כולם ללא יוצא מן הכלל אירועים משמחים ומרגשים.

לציון כלל המועדים ניתן לרכוש זרי פרחים המורכבים מפרחים מרהיבים של חורף, שלל נוריות, אדמוניות,  כלניות, נרקיסים ופרחים עונתיים נוספים. אפשר לשלוח זר בצבעים חמים כתום, צהוב סגול, שיכניס מראה ותחושה חמימים לחלל הביתי, או לרכוש בפינת הרחוב ולהביא באופן אישי לאהוב או לקרוב. אין אדם, גם האנשים הציניים ביותר, שלא אוהב פרחים. הם מכניסים שמחה ואושר לחיים. יש להם דרך לרכך ולהמיס את הקשוחים והאדישים ולפזר מהקסם שלהם, מהאנרגיות והריח המופלא.

ט”ו בשבט הוא חג הפריחה, האילנות והצמחייה. זה זמן מעולה להכניס מעט ירוק הביתה , בצורה של זר, סידור פרחים ועציצים בשלל גדלים וגידולים, סחלבים מפוארים, רקפות, חרציות, לאקי במבוק, עצי בונסאי ועץ האהבה אותו ניתן להעניק גם בולנטיינס דיי.  חג האהבה הבינ”ל הוא הזדמנות נפלאה גם להעניק זר ורדים אדומות רומנטיות ומרגשות לאהובה היקרה, לזה מומלץ להוסיף שוקולד איכותי, מארז פרלינים בלגיים, מוצארט, מרציפן ועוד, מארז אהבה מתוקה של לבבות שוקולד במילוי ייחודי או זר של שוקולד איכותי. לכל זה או בנפרד, ניתן להוסיף יין אדום משובח אשר יחמם את הנפש והאווירה.

בימים קרים עולה החשק בנשנושים, לכן מומלץ לפנק ולהפתיע  במארזי פירות העונה. מתנה שמעוררת את כל החושים, טעם, ריח וצבע, מראה עיניים מלבב ואושר שממלא את הלב.  סלסלה מושקעת ושופעת כל טוב, כלי מעוצב מלא בפירות העונה, פירות אקזוטיים בשפע של צבעים וטעמים. האריזה מגיעה עם שפע של פרי בחיתוך מעודן ומאוד אסתטי, בעיצוב אומנותי שמעניק לפירות מקום של כבוד במראה יוקרתי.  אין דבר יותר מושלם, טעים וגם בריא, מאשר לשבת מכורבלים על הספה עם חימום וצלחת פירות העונה.

ישנן חגיגות שמתרחשות בחורף והן המרגשות מכולן, לידה של תינוקת או בייבי קטן. גם את האמא הטרייה והרך הנולד, ניתן לפנק במתנות חורף מדליקות במיוחד. מארזים מיוחדים הכוללים את כל מה שהתינוק זקוק לו בחודשים הראשונים. ביגוד חמים, כובע, גרביים וסט כפפות תואם, שמיכה רכה ונעימה, חיתולי טטרה מודפסים, מגבת סופגת איכותית עבה ועוד. בכל אופן, לא משנה איזו מתנה, תשורה או פינוק מעניקים, שיהיה חורף חם, בטוח ונעים.

סל קניות