פרחי חודי מאחלת לכם ימים שקטים - ביחד ננצח! | משלוחים מהיום להיום להזמנות הנעשות עד השעה 16:00 | משלוחים לכל הארץ | מתנות עם תרומה לקהילה | הציצו במארזים החדשים שלנו

סידורי פרחים לראש השנה

ראש השנה היהודי הוא חג משמעותי, המסמל התחלה חדשה, פתח לתקופה של חשיבה על העתיד והצבת מטרות לשנה הבאה. גם מי שאינם מסורתיים ושומרי מצוות, נוהגים לציין את החג מדי שנה, בארוחה גדולה וחגיגית עם בני משפחה וחברים קרובים.

אחת מהדרכים ליצירת אווירה חגיגית ושמחה במהלך האירוע, היא הצבת סידורי פרחים לשולחן חג במרכז השולחן. סידורי פרחים כאלה, יהפכו את השולחן לאלגנטי במיוחד וישדרגו את הנראות הכללית שלו. כמו כן, הם יוסיפו לחלל כולו תחושה מזמינה, חמימות ורוגע.

 

מאפיינים מיוחדים של סידור פרחים לראש השנה

כמובן שניתן להניח על שולחן החג זרי פרחים רגילים, אבל הניסיון מלמד שאלה יתאימו פחות מאשר סידורי פרחים לראש השנה, שהוכנו במיוחד לצורך זה. כדאי להכיר את המאפיינים המיוחדים שלהם, כדי לדעת אילו מהם כדאי להזמין.

  1. יציבות הסידור: חשוב שסידור הפרחים יהיה יציב ומאוזן. לשם כך עליו להיות מונח במדויק על גבי מגש או תחתית, על מנת לוודא שלא יזוז או יפול במהלך הארוחה.
  2. קוטר וגובה: הסידור צריך להיות בגובה שמתאים לשולחן, על מנת לא לחסום את שדה הראייה של האורחים. בנוסף, יש לוודא שהקוטר שלו מותאם לגודל השולחן, כך שהפרחים לא יגלשו לתוך הצלחות וישאירו מספיק מרחב סביבם.
  3. מראה מעודן: מכיוון שסידור הפרחים מונח על השולחן, הוא צריך להיות עדין יחסית. זאת על מנת שלא ימשוך יותר מדי תשומת לב או יסיח את הדעת של האורחים. כך הוא ישתלב באופן נעים עם יתר האלמנטים והכלים שעל השולחן.

 

מאילו פרחים מכינים סידורי פרחים לראש השנה?

ישנן פרחים מסוימים שמתאימים יותר להכנת זרים לראש השנה מאשר פרחים אחרים. חשוב להקפיד שאלה יהיו פרחים בעלי תכונות מסוימות, כדי שהם יתאימו באופן מושלם לאירוע.

 

  • צבעוניות – בדרך כלל סידורי פרחים לשולחן חג יורכבו מפרחים בעלי צבעים עדינים ובהירים. הצבע האופייני במיוחד לראש השנה הוא לבן, המסמל טוהר, התחדשות ודף חלק לפתיחת השנה החדשה. ניתן לשלב בסידור צבעים עדינים נוספים כמו צהבהב, ורוד או סגול לילך. אם בכל זאת מעדיפים להציב על השולחן סידור צבעוני יותר, כדאי שהוא יהיה מפרחים עדינים וקטנים, כדי לא לתפוס תשומת לב מוגזמת.
  • גודל – כשזה נוגע לגודל הפרחים, מדובר ביצירת איזון מדויק. מצד אחד, חשוב לשמור על עיצוב מאוזן ועל הגודל של הזר, כך שלא יפריע להתנהלות סביב השולחן. מצד שני, הזר צריך להיות בולט ומרהיב מספיק, כדי להעניק לו מראה חגיגי.
  • ריח – מומלץ להציב על שולחן אוכל פרחים נטולי ריח או בעלי ריח עדין, כדי שלא יתערבבו עם ניחוחות המזון וייצרו ארומה פחות נעימה.
  • אלרגיות – כדאי לבחור בפרחים שאינם בעלי אבקנים מתעופפים ואם אפשר, לוודא שאף אחד מהאורחים אינו אלרגי לסוג פרח מסוים.
  • תוספות – מומלץ להעשיר את סידור הפרחים בעלים ירוקים ורעננים, שמסמלים צמיחה והתחדשות. בנוסף אפשר לעטר אותם בזרדים ובפרחים קטנים, כמו גיבסנית עדינה.
  • פריטים עיצוביים – מעבר לפרחים עצמם, ניתן לשדרג את הסידור באמצעות פריטים נוספים, כמו אלמנטים מנצנצים, סרטים צבעוניים או נרות.

ישנם סוגי פרחים שמתאימים במיוחד לראש השנה, כמו דליות, חבצלות, שושנים וליליות. אלה הם פרחים בעלי תפרחת עדינה ובהירה במרקם רך, שמסמלים היבטים שונים של החג, כמו תקווה, התחדשות וכמובן אהבה.

 

שימושים נוספים לפרחים בראש השנה

בנוסף על הצבת סידורי פרחים על שולחן החג, בראש השנה ישנם שני שימושים נוספים לפרחים. האחד, הוא הצבת זרי פרחים נוספים בחלל הבית. אלה יכולים להיות זרים מסוגים שונים, בעלי מאפיינים אחרים מאלה המוצבים על גבי השולחן. לרוב הם יונחו באגרטלים גבוהים ויהיו צבעוניים יותר וגדולים יותר. כמובן שניתן לשזור בהם את אותם הפרחים שמוצבים על השולחן, או כאלה בצבעים משלימים.

השימוש הנפוץ השני בפרחים בראש השנה, הוא כמובן הענקת זר פרחים במתנה. לא מעט אורחים שמגיעים לארוחת חג, נוהגים להביא איתם זר פרחים למארחים. לכן מומלץ להשאיר מקום פנוי להצבת זרים נוספים ולמקרה הצורך, גם אגרטל אחד או שניים. כך ניתן להימנע מסיטואציה מביכה שבה אין מקום בולט להניח בו את הזר, מה שעלול לגרום לאורח אי נוחות או תחושה שהמתנה אינה מתאימה.

פרחי חודי – סידורי פרחים מרהיבים לראש השנה

מתחילים לתכנן את שולחן החג ומתלבטים לגבי סידורי הפרחים המתאימים? אנחנו ב”פרחי חודי” נשמח לסייע לכם בייעוץ ובהרכבה של זרים יפהפיים וחגיגיים, שיהפכו את שולחן החג שלכם למרהיב, מזמין ואלגנטי. אנחנו בעלי ניסיון של 50 שנה בסידור זרי פרחים לכל מטרה, כך שהצוות המקצועי שלנו מיומן בהכנתם ויעצב אותם בקפידה מהפרחים המתאימים לאירוע. אנחנו מקפידים להשתמש בפרחים הטריים ביותר ובאלמנטים עיצוביים נוספים, להשלמת המראה החגיגי. במידה ואתם מחפשים זר שמתאים כמתנה לראש השנה, תוכלו למצוא באתר שלנו מבחר זרים צבעוניים וחגיגיים בגדלים שונים, שכל מארח ומארחת ישמחו לקבל. אם יש לכם שאלות נוספות, אנחנו לשירותכם בטלפון 1-700-500-867

סל קניות