פרחי חודי מאחלת לכם ימים שקטים - ביחד ננצח! | משלוחים מהיום להיום להזמנות הנעשות עד השעה 16:00 | משלוחים לכל הארץ | מתנות עם תרומה לקהילה | הציצו במארזים החדשים שלנו

שדרוג האווירה בבית באמצעות צמחים

אין מי שלא מחפש דרכים מגוונות להפוך את הבית שלו למקום שנעים, רגוע וכיף לשהות בו. התחום של עיצוב פנים קשור קשר הדוק לתחושות אלה ואכן בזכות חפצים מעוצבים ובחירה של אלמנטים שונים אפשר לשוות לבית מראה נעים, רגוע וכמובן כזה שתואם את הטעם האישי של מי שגר בבית. אחד הדברים החשובים שמתאימים מאד לאווירה נעימה בבית הוא צמחים ופרחים. מעבר לכך שהם מספקים הרבה זמן של התעסקות עבור מי שמחבב את עולם הגינון – ישנם כיום הרבה מאד סוגים ומינים של צמחים שמתאימים לגידול בבית והם ישדרגו לאין שיעור את המראה של הבית

ואת התחושות שהוא מספק. כעת נותר להכיר את הסוגים האלה על מנת להשכיל ולבחור את אלה שהכי יתאימו לכל אדם, לכל משפחה וכמובן לכל בית או דירה.

איך משדרגים את הבית עם צמחים?

ישנם צמחים שקונים אותם בתוך עציצים והתפקיד שלהם הוא להוסיף עיצוב ויופי לבית. הם לא דורשים תחזוקה או טיפול רבים למעט השקיה אחת לכמה ימים והם יפרחו, ילבלבו ויוסיפו הרבה מאד צבע ואווירה טובה. ישנם סוגים שונים של פרחים שמלבד צבעוניות ואזור ירוק גם יספקו ריח נעים לחלל הבית, ריח שיהפוך את השהייה בבית להרבה יותר נעימה. חשוב לדעת שיש סוגים של צמחים או עציצים שעלולים למשוך חרקים או זוחלים ולכן עדיף שלא לבחור אותם כדי למקם בתוך הבית. במידה ויש מרפסת או גינה אפשר לשלב את הצמחים כחלק מהגינה הפורחת וכך האפשרויות תהיינה רבות יותר. כך למשל אפשר יהיה לבחור בצמחים מטפסים שיעטרו חלק מהקירות או הגדרות וכך יוסיפו טאץ’ ירוק ומעניין לכל מקום שבו שוהים בני המשפחה עם האורחים או החברים שלהם. אי אפשר להשוות בין גינה או בית שיש בהם צמחים ירוקים ויפים לבין בית שאלה לא קיימים בו.

לבחור את הצמחייה המתאימה והנוחה ביותר לכל בית

אין ספק שנושא גינות וצמחים הוא תחום שדורש התייעצות עם אנשי מקצוע. מי שלא בקיא בעולם הזה לא יוכל לדעת או להבין אילו סוגים של צמחים יהיו המתאימים ביותר לו או לבית שלו ולכן חשוב שהוא יכיר את התכונות של הצמחים וכך ישכיל לבחור את המתאימים ביותר. חשוב לבחון מה הצרכים של הצמח מבחינת השקיה, טיפול ותחזוקה יומיומיים, כדאי לוודא שאין סכנה של הגעת מזיקים או חרקים וכמובן האם צמח זה או אחר מתאים לגידול ביתי. כמובן שצריך לדעת מה התנאים הדרושים – צל או שמש, השקיה מרובה או מעטה ועוד. כשיודעים מה האפשרויות ובוחנים את התמונות של הצמחים לאחר שהם גדלים ומתפתחים אפשר להחליט איזה מראה רוצים שיהיה בבית וכך לשאוף לשדרוג המראה על ידי צמח חי, מלבלב וכזה שמשנה לגמרי את הסביבה הביתית.

סל קניות