פרחי חודי מאחלת לכם ימים שקטים - ביחד ננצח! | משלוחים מהיום להיום להזמנות הנעשות עד השעה 16:00 | משלוחים לכל הארץ | מתנות עם תרומה לקהילה | הציצו במארזים החדשים שלנו

אלו סוגי פרחים מומלצים לקיץ? זה הזמן להכניס צבעוניות לבית

אלו סוגי פרחים מומלצים לקיץ? זה הזמן להכניס צבעוניות לבית

הקיץ כבר נמצא ממש מעבר לפינה? זוהי ההזדמנות שלכם לחדש את הצמחייה בגינה.
בואו להכיר את הפרחים המומלצים לקיץ אלה שלא ניתן יהיה לפספס אותם.
עונת הקיץ היא ללא ספק העונה המיוחדת ביותר בשנה. בשונה מעונות אחרות תוכלו לעשות בקיץ כל מה שאתם רק מדמיינים לעצמכם בראש. המאפיינים של הקיץ הישראלי הוא מזג האוויר החם, בדומה מאוד לכל שאר המדינות במזרח התיכון. מהסיבה הזאת יהיה עליכם לשקול היטב את הפרחים שאותם תרצו לשתול בגינה שלכם. הרי הפרחים צריכים להיות כאלה שמסוגלים לעמוד בחום הישראלי שהוא שונה מהחום במדינות אחרות. אם לא תבחרו את הפרחים הנכונים הם עלולים לנבול במהירות רבה. מעוניינים לחדש את הגינה שלכם?
הכנו לכם מדריך שיעשה לכם סדר בשיקולים שאותם חובה לקחת בחשבון.

אילו זרי פרחים מתאימים לקיץ?

רוצים להעניק מתנה מיוחדת לבני משפחה או לחברים קרובים? יהיה עליכם לבחור עבורם את זר הפרחים המושלם.
הרי זר פרחים הוא מתנה מושלמת שתוכל להמחיש לאחרים עד כמה הם חשובים לכם.
עם זאת בעת בחירת פרחים כפר סבא יהיה עליכם להבין איזה זר הוא הנכון.
הרי לא כל הפרחים יהיו מתאימים לעונת הקיץ שידועה בתור עונה חמה במיוחד. אנו מציעים לכם לחפש זר פרחים עם פרחים עמידים כאלה שיחזיקו מעמד בחום הישראלי.
מוטב לחפש זר שעשו אותו ממש לאחרונה, כך הוא יחזיק מעמד יותר מאשר זרים אחרים.

וינקה

כאשר מחפשים פרחים לקיץ וינקה נחשב לפרח האידיאלי ביותר. כל גנן מקצועי יספר לכם כי מדובר על הפרח המועדף עליו לשתול בקיץ הישראלי.
את הפרח הזה ניתן למצוא בכל מיני צבעים ובכל מיני סגנונות שונים.
כל אחד יכול לבחור את הגרסה שמבחינתו תהיה הגרסה הי טובה שיש.
אך גולת הכותרת של הפרח הזה היא היכולת הגבוהה שלו לעמידות מול השמש הישראלית. גם אם השמש תהיה עליו לכל אורך שעות היממה הוא יחזיק מעמד בצורה מרשימה במיוחד.

בשונה מאפשרויות אחרות שמביאות איתן לא מעט בעיות כאשר מזג האוויר הופך להיות חם במיוחד.

פטוניה

עוד פרח שיכול להיות מעולה לגינה בקיץ הוא פרח הפטוניה. גם לפרח הזה אין ממש בעיה עם החום הישראלי, הוא מציג יכולת עמידות מאוד גבוהה.
מצד שני הוא גם לא זקוק לכמויות גדולות של מים על מנת לגדול.
אך מה שהופך אותו להיות מיוחד מאוד זה שתוכלו למצוא את הפרח הזה בכל מיני צבעים ובכל מיני סגנונות. תוכלו לשדרג את הגינה הביתית שלכם על ידי בחירה בפרח המיוחד הזה.
פרח שאף אחד לא יכול להישאר אדיש כאשר הוא יראה אותו בגינה שלכם.
השאירו מאחור את כל האפשרויות הבנאליות, ובואו לבחור באפשרות מיוחד במינה.

גרניום צרפתי

לא נכנס לסיבה שבגללה קוראים לפרח הזה בשם הזה. מה שאתם כן צריכים לדעת זה שמדובר על פרח שיכול להיות מושלם בכל ימות השנה, לא רק בעונת הקיץ החמה. הוא מתמודד בצורה מעולה עם מזג האוויר החם, אך גם עם מזג האוויר הקר. אם אתם מחפשים פרח שיחזיק מעמד שנה שלמה זוהי בהחלט בחירה מעניינת וטובה. גם הוא מגיע במגוון רחב של סגנונות וצבעים, אם זאת קצת פחות מהאפשרויות האחרות. היתרון שלו שהוא עמיד בכל ימות השנה מעניק לו יתרון על פני כל השאר. יש כאלה שלא רוצים להחליף את הפרחים בגינה בכל פעם שמתחלפת העונה. זוהי בחירה שיכולה לספק לכם שקט רב, בהקשר של מזג האוויר בחוץ.

טגטס

פרח נוסף שזוכה לאהדה רבה אצל גננים שונים הוא פרח טגטס. הצבעוניות שלו היא זאת שהופכת אותו להיות פרח שכל אחד ירצה בגינה שלו. הוא גם מציג יכולת עמידות טובה בחום הישראלי, הוא לא נובל במהירות. אך כמובן הצבעים המיוחדים שלו הם אלה שיכולים להפוך את הגינה שלכם למקום המושלם. הרי הסיבה המרכזית שבגללה אתם שותלים פרחים בגינה היא הרצון שלכם להפוך אותה למקום מושלם ונעים. עם הפרח הזה תוכלו לראות את הגינה באור אחר לגמרי, היא פשוט תהיה מושלמת. הצבעוניות תהיה עניין שלא תוכלו להישאר אדישים אליו.

סל קניות